• Banka işlemlerinin takibini yapmak,
• Ödeme emri belgesi düzenlenmek,
• Ödeme emri belgesi ve eki kanıtlayıcı belgeler üzerinde ön mali kontrolü yapmak,
• Ay sonu Bap Payı, Hazine Hissesi Payı vb. işlemleri yapmak.
• Gelir gider cetvellerini düzenlemek,
• İşletme bütçesini hazırlamak,
• Birim faaliyet raporu hazırlamak,
• Görevi ile ilgili İç ve dış yazışmaları yapmak,
• Birim arşiv hizmetlerini yapmak,
• Saymanlığa gönderilen evrakların ön incelemesini yapmak.
• Birim amiri tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek,
• Gelir, gider, varlık ve yükümlülüklere ilişkin malî karar ve işlemlerin, harcama birimlerinin bütçesi, kullanılabilir ödenek tutarı ve mevzuat hükümlerine uygunluğu yönünden kontrolünü yapmak,
• İş avansı ve kredi işlemlerini yapmak,
• Düzenlenen eğitim ve toplantılara katılmak,
• İdarenin vereceği diğer görevleri yerine getirmek.